Monas Blogg

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Mona Nilsson - 26 december 2011 09:29


Känns lite bättre i knät idag men har fortfarande väldigt ont. Haltar mig fram i lägenheten.


Har fruktansvärt dåligt samvete eftersom jag vet att det nog blir mycket att göra på jobbet i dag och jag är hemma, men vad gör man? Vet att jag inte skulle kunna jobba...gör för ont. Missuppfattade chefen igår. Trodde hon menade att jag skulle ringa någon på jobbet och berätta att jag skulle vara hemma idag men det hon menade var tydligen att jag själv skulle fixa ersättare för mig idag. Det gör ju inte heller att jag mår bättre precis.  Nu vet jag att risken finns att de blir en person kort på jobbet i dag och det mår jag väldigt dåligt över.


Hoppas jag blir bättre under dagen så att jag kan jobba i morgon men skadan är ju redan skedd. Typiskt att jag skulle fara och ramla just nu när det är så mycket att göra på jobbet.. Dessutom missar jag fördelarna med att jobba  på helgdagar.


Ont i känt och nu mår jag dåligt också...fy sjutton.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards