Monas Blogg

Alla inlägg under november 2012

Av Mona Nilsson - 21 november 2012 18:55

I dag har jag klippt mig och tagit hål i öronen. De gamla hade vuxit igen. Så här ser jag ut just nu men snart får jag även nya glasögon.

Av Mona Nilsson - 10 november 2012 12:01


Är på snabbvisit i stugan. Det blåser och är ganska kallt. Nu har vi just lunchat med korv och bröd.

Strax bär det iväg hem igen men först en avstickare till Ersmark.

Ikväll blir det tjejmiddag med mina systrar. Ska verkligen bli trevligt.




Av Mona Nilsson - 1 november 2012 08:06


Var på synundersökning igår och det blir att jag måste skaffa glasögon igen. Optikern sa att nu ligger jag på gränsen för att få köra bil. Dessutom har jag för högt tryck i ögonen. Ska tillbaka dit om två veckor och kolla trycket igen. Är det fortfarande för högt så kommer jag att få en remiss till en ögonläkare för då blir det behandling. Fixar jag ingen behandling så kan det leda till Grön Starr.


I övrigt har det väl inte hänt så mycket vettigt. Tråkigt väder och halkigt. Känner fortfarande av min förkylning så jag hostar och kraxar som vanligt. Hoppas det går över snart.


Känns underbart att kunna tvätta i lägeheten och slippa gå ner till tvättstugan. Jag älskar min tvättmaskin.


I går var Christer här och lagade mat åt oss och min systerson Henrik. Vi blev bjudna på hemmagjord kebabtallrik och det var mycket gott.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards