Monas Blogg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mona Nilsson - 30 augusti 2013 11:48

Håller på att fixa i ordning inför helgen. Jag, Rosita och Camilla ska till stugan i Norrlångträsk och ha en hälsohelg tillsammans. Det ska bli avkopplande och skönt fast det blir lite motion. Har packat allt nu förrutom maten som ska med hemifrån. Vi kommer att handla mer på vägen. Tankningen gjorde jag bort redan igår.

Vi har ett underbart väder just nu så det verkar lovande inför helgen.   

Av Mona Nilsson - 28 augusti 2013 07:04

Nu har min träning börjat komma i gång igen och det känns bra.

Har köpt mig ett promenadband och det kan vara bra till vintern när det blir för kallt att promenera ute.


Roligt att se att hela min familj håller på med träning just nu. Vi har alla gått ner i vikt och det behöver vi. Själv har jag gått ner 12,1 kg sen januari och jag är mycket nöjd. Hoppas på att gå ner ytterligare lite till men det har gått lite trögt de senaste veckorna.


Har haft uppehåll på Aktiv Kvinna ett tag men i september tar jag nya tag. Då blir det cirkelträning tre gånger i veckan. Fortsätter även med promenader och har börjat jogga lite på mitt band. Kul men jobbigt.

Av Mona Nilsson - 4 augusti 2013 17:15


I dag har jag verkligen haft en härlig dag.

Först en promenad kombinerad med joggning. Sen kom Rosita med familj hit och även Camilla och Elina.

Det blev bad och glass med hallon efter det.


Småflickorna badar


 

Hallon med glass...mums


 

Felicia och Camilla äter glass


   

Felicia leker med mina klistermärken...gjorde presenter till mamma och pappa som var på affären

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards