Monas Blogg

Alla inlägg under maj 2013

Av Mona Nilsson - 30 maj 2013 06:02


 Vilken dag det var igår. Magen ballade ur redan klockan 04.00 på morgonen och lugnade sig först vid 20.00 på kvällen. Allt jag fick i mig var 4 dl proviva, en fralla med ost och väskeersättning. Gick ner totalt 3.5 kg under dagen. Sov mestadels hela dagen eftersom jag inte orkade vara uppe.


Nu återstår det att se vad som händer idag. Om det fortsätter så måste jag ringa vårdcentralen, men det verkar ha lugnat ner sig lite.


Det blir ingen träning för mig i veckan eftersom jag måste försöka återhämta mig och försöka börja äta lite.

Av Mona Nilsson - 26 maj 2013 08:05


I går när jag var på Aktiv Kvinna så hade de bytt bana. Den nya banan är väldigt krävande men bra för kondisen. Ska bli kul att se om jag orkar med allt idag. Gjorde tyvärr inte det igår.


Viktminskningen går det lite sämre för just nu. Har slarvat mycket de senaste veckorna så nu blir det hårdkörning även där.

Av Mona Nilsson - 16 maj 2013 21:35


Vilken dag det här har varit. Först for jag, Rosita och Camilla till Aktiv Kvinna för en halvtimmes gympa. Nästan direkt efter så for jag och Rosita på en intervallträning (promenad/joggning).


Följe Christer till stugan för att lämna av några saker inför semestern.


Senare på kvällen tog jag en promenad på 5 kilometer. Nu är jag nyduschad och ska sitta och njuta ett tag innan det blir dags att sova.     

Av Mona Nilsson - 11 maj 2013 07:22


 I dag fick jag så där konstigt i vänstra benet igen. Det känns som om det drag mot golvet som en magnet och verkar lite bortdomnat. Det känns otäckt när det blir så där. Det höll visserligen inte i längre än en minut kanske men det räcker för att jag ska bli orolig. Det värsta är att när jag tidigare nämt detta för läkarna så fattar de ingenting och det är svårt för mig att beskriva hur det känns. Nåja, får bita ihop och se hur det går. Det här var ju första gången på länge så förhoppningsvis kommer det inte tillbaka.


Av Mona Nilsson - 10 maj 2013 06:41

Är glad idag. Har lyckats gå ner 8,4 kg på fyra månader. Följer ett kaloriprogram och försöker träna så mycket jag orkar. Känner att denna vår har jag mått mycket bättre än på flera år.

Fotot är taget igår efter att jag cyklat i 20 minuter. Skönt men lite jobbigt.

Av Mona Nilsson - 9 maj 2013 16:22

Har varit på Aktiv Kvinna idag och sen en stund efter det att jag kom så trotsade jag regnet och tog en liten promenad. Blev lite blöt men det var uppfriskande.
Ska till Rosita lite senare och prata...träning förstås.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards