Monas Blogg

Alla inlägg under augusti 2009

Av Mona Nilsson - 17 augusti 2009 08:29


I dag börjar jag jobba igen efter semestern. Ska bli skönt att komma in i de vardagliga rutinerna igen. Har varit en ganska jäktig semester.

Av Mona Nilsson - 9 augusti 2009 13:13


 Nu är bröllopet avklarat att det blev mycket lyckat.

Allt var helt perfekt i kyrkan och bröllopsfesten blev mycket lyckad med glada och nöjda gäster och brudpar.


Frisyr från sidan


frisyr bakifrån


brudbuketten


Bruden med sin bukett


Nu är min Rosita och hennes Bosse vigda


Brudpar och Toastmasterpar


Ringarna


Av Mona Nilsson - 8 augusti 2009 08:05


Nu är den stora dagen här. Min dotter Rosita och hennes Bosse ska gifta sig.  

De har just åkt för att hämta upp min son Christer, som ska filma hela dagen . Sen bär det i väg till frisören där Rosita och Bosse ska staijlas och byta om till sina bröllopskläder.


 Lilla Felicia är just nu hos min sons fästmö och vi saknar henne. Förresten så skrattade Felicia för första gången igår och vi blev alla tagna av situationen.  


Själv har jag inget för mig just nu. Bosses kusin Christer och hans fästmö Susanne sover fortfarande så jag väntar med disken tills de vaknar.  Börjar känna mig en smula nervös. Har lovat Rosita att hålla ett litet tal vid  festen i kväll. Egentligen är det brudens far som ska göra det men eftersom han inte längre finns här oss hos så lovade jag att göra det. 


Vet inte om jag får tillfälle att skriva mer i bloggen i dag men kommer en av de närmaste dagrna och berätta mer och sätta in några foton från böllopet.

Av Mona Nilsson - 5 augusti 2009 11:24


Nu börjar det närma sig för den stora dagen på lördag. 

Det mesta är nu fixat. Jag längtar vekligen fast jag är nervös eftersom jag ska hålla tal inför 51 gäster.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards