Monas Blogg

Alla inlägg under december 2012

Av Mona Nilsson - 27 december 2012 21:07

Trots att jag blev förkyld på julaftonskvällen så blev julaftonen trevlig.


 

Familjen Jakobsson



 

Felicia blev först rädd för tomten men det gick över och han fick en kram innan han gick vidare.



 



Av Mona Nilsson - 17 december 2012 08:05

Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar innan jag går på fem dagars julledighet. Känns ganska bra faktiskt.


Igår var jag hos Rosita och hjälpte till att klä julgranen. Kommer att fira jul tillsammans med hennes familj. Ska verkligen bli kul.

Av Mona Nilsson - 16 december 2012 17:34

Igår var jag på julfest med mina arbetskamrater. Det blev ingen traditionell julmat
utan vi åt en sju rätters meny. Det var verkligen en upplevelse. Hade verkligen trevligt.


           Älgfilé,


 
Maja och Emelie


 
Min chef Siv



Av Mona Nilsson - 16 december 2012 17:30

Felicia har tjatat om att få åka skoter men när det blev dags så blev hon rädd.

Efter ett tag lyckades vi dock övertala henne och nu är hon helt såld.





 

Av Mona Nilsson - 5 december 2012 10:48


 Vid nio tiden i morse kom Rosita och Christer fram till Fällfors. De ska göra halken inför körkortet. Jag håller tummarna allt jag kan för att de ska klara det och det tror jag de gör. De har lovat att höra av sig senare och det ser jag fram emot.


 I går var jag hemma från jobbet på grund av förkylning. Låg pratiskt taget hela dagen. Kommer att fara till jobbet i morgon men känner mig fortfarande inte bra. Hur jag ska orka blir väl en anan fråga. Får göra så gott jag kan.


 Har fått mina glasögon nu men trivis inte alls med dem. Jo, läsglasögon gillar jag men de progresiva avskyr jag. Tror inte att jag kommer att vänja mig med dem. Funderar på att köpa enkelslipade också för det här kommer nog inte att fungera.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards