Monas Blogg

Alla inlägg under mars 2014

Av Mona Nilsson - 30 mars 2014 06:42

Igår var jag, mina systrar och f.d svåger till Luleå över dagen för att fira att vår bror fyllt 70 år (27:e).

Det blev en mycket trevlig och skojig dag.


 

Det  är min bror i mörk skjorta. Till vänster sitter hans fru Eva och till höger sitter vår f.d svåger Kjell.

Av Mona Nilsson - 21 mars 2014 07:02

Ja, då blev det vinter igen. Snöar fortfarande men nu har det blivit lite varmare alla fall.  -1 grad bara. Skulle behöva skotta utanför lägenheten men gör det ikväll för jag orkar inte just nu.

Håller på att bli förkyld så jag måste kurera mig ordentligt under helgen så jag slipper vara hemma från jobbet till veckan.


 

Av Mona Nilsson - 18 mars 2014 21:14

Mitt besök uppe på Maxi i eftermidags höll på att sluta illa. Jag hade nästa gått över vägen när en bil plötsligt kör fram mot mig. Hann precis hoppa undan innan förarn kört på mig. Tack vare att jag hann hoppa undan så blev det min vänstra arm som slog i ordentligt i bilens ena backspegel. Föraren stannade och jag sa åt honom att han borde ha sett mig men fick till svar att han inte gjorde det. Stackarn såg så förkräckt ut att min ilska gick över och jag förklarade att det gått bra.


I dag hade jag tur men det kunde ha gått väldigt snett. Kommer att hålla ordentlig koll på alla bilister i fortsättningen.

Av Mona Nilsson - 17 mars 2014 07:50

Nu har vikten börjat skena iväg så nu blir det diet hela veckan.


Igår var jag och Christer ute på en promenad och stannande av i skogen för att koka kaffe. Det är ju alltid underbart gott att dricka kaffe ute. Trots att det blåste ganska mycket så hittade vi en plats där det var nästan vindstilla och varmt. Härligt.


 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards