Monas Blogg

Alla inlägg under juni 2013

Av Mona Nilsson - 27 juni 2013 14:48

I dag har vi sämre väder så det blir lite tråkigt. De andra dagarna har det varit bad och grillning.

Har börjat komma i gång med träningen så smått. Cyklat varje dag sen vi kom till stugan.

Just nu är Christer och Amanda och fiskar och de andra barnen är ute och skjuter med vattenpistolerna.

Av Mona Nilsson - 21 juni 2013 19:00


 I dag har jag haft en trevlig med med Christer, Camilla och barnen. Först blev jag bjuden på lunch hemma hos dom och när det blev dags för middag kom de hit till mig och bjöd på surströmming. Eftersom det var fint väder så passade vi på att äta ute på min altan.


Camilla ser till att barnen får mat...surströmming


 

Min surströömingsklämma


   

Efterrätten bestod av glass...mums

Av Mona Nilsson - 17 juni 2013 06:28


Har blivit dyngförkyld. Bara för att jag börjar min semester i dag förstås

Firade Felicias 4 års dag redan i går eftersom hon kommer att vara borta den 22/6 när hon egentligen fyller år.

Av Mona Nilsson - 15 juni 2013 22:40

 

Kunde inte låta bli att sätta in en bild på regnbågen som jag nyss tog.

Av Mona Nilsson - 1 juni 2013 07:02


Tror att mina magproblem håller på att ta en positiv vändning. För det första så var jag på vårdcentralen igår och fick veta att jag varit bra på att dricka väskeersättning och proviva. Var alltså inte så uttorkad jag vi alla trodde. Är oerhört glad att diareerna verkar upphöra. I går lyckades jag få i mig tre kokta potatisar som jag fick behålla. I dag blir det att testa med lite kokta morötter. Totalt har jag gått ner 4,2 kg under dessa tre dagar som jag varit så dålig.


Nu återstår det att börja försiktigt med mat igen så att jag återfår mina krafter. Kroppen är helt slut nu och jag orkar nästan inte gå omkring i min lilla etta. Viktminskningen har även gjort att jag fått tillbaka min värk i vänstra ben men förhoppningsvis släpper det när jag fått äta upp mig lite och så småmingom får börja om med min träning. Tyvärr lär det nog dröja ett bra tag innan jag kan återuppta träningen.


Huvudsaken just nu är att jag börjar må bättre och ser fram emot att få börja äta lite vanlig mat.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards