Monas Blogg

Alla inlägg under december 2008

Av Mona Nilsson - 28 december 2008 10:02


Snart är helgen över och det är dags att jobba igen.

Är fortfarande uppe hos Rosita men jag vill gärna hem idag. Vill gärna vara hemma när jag vet att jag ska jobba. Var meningen att jag skulle stanna här fram till nyårsdagen. Om jag åker hem idag så blir det i alla fall att jag firar nyårsafton tillsammans med Rosita och Bosse.

Jag måste ju titta till katten också...hon tror jag väl att jag har övergivit henne.

Rosita och Bosse sover fortfarande men jag ska prata med dem när de vaknar.

Av Mona Nilsson - 27 december 2008 09:53


Nu är julen över och vi väntar på att få fira nyårsafton.

Julen firade jag hos min son och hans familj. Det var mycket trevligt.


 


Jag fick en hel del julklappar:

Mobiltelefon, handdammsugare, choklad, handdukar, foto i ram på mina barnbarn, mugg, lotter , kortlekar och ett tangentbord med inbygd skypetelefon.

Jag måste ha varit väldigt snäll som fått så många och fina julklappar.


Nu är jag ledig i helgen och ska bara ta det lugnt men på måndag är det jobb igen.

Av Mona Nilsson - 21 december 2008 12:33



Så var det då fjärde advent och julen närmar sig med raska steg.

Mest av allt skulle jag vilja slopa julen..stress..köpa julklappar...fixa käk.

Nej, jag skulle vilja sitta ensam hemma och njuta av en god likör.


God Jul alla bloggare

Av Mona Nilsson - 19 december 2008 23:32

 

Har haft två mycket jobbiga dagar på jobbet.

Nu är jag äntligen ledig i helgen och kan slappa lite.

Har köpt några julklappar idag men än är inte alla inköpta.


Kram

Av Mona Nilsson - 14 december 2008 17:54


  
Hoppas alla haft en trevlig Tredje Advent.  Kram

Av Mona Nilsson - 13 december 2008 11:29

     Då var det dags för Lucia igen. Ha inte hunnit kolla på Lucia i TV ännu så det blir väl reprisen i kväll som vanligt.

Av Mona Nilsson - 11 december 2008 21:59


Har varit på kalas hos mitt barnbarn Amanda som fyllde 4 år idag.



 

Av Mona Nilsson - 7 december 2008 19:45


För ett tag sen började vi i familjen att göra en amatörfilm. Här kan ni se ett kort klipp på en av tabbarna. Bosse har det svårt med replikerna.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards