Monas Blogg

Alla inlägg under september 2008

Av Mona Nilsson - 30 september 2008 07:09



Anställd på deltid 75 %


Bor tillsammans med fästmannen och katten. Hennes intressen är bland annat sport och att umgås med vänner.

Av Mona Nilsson - 29 september 2008 20:59


Ja, då har man klarat av månadens räkningar. Inte blev det mycket kvar men det brukar det ju aldrig bli. Lyckades i alla fall att lägga undan en liten slant för kommande behov.


Ha en bra kväll alla bloggare.


Kram

Av Mona Nilsson - 18 september 2008 06:59


Ska till dottern ikväll, direkt efter jobbet. Vi styrelsemedlemmar, i vår förening, ska ha ett möte. Vi kommer att avsluta vår förening eftersom det bara är vi styrelsemedlemmar som ställer upp på de aktiviteter som vi försöker fixa.


Kram 

Av Mona Nilsson - 17 september 2008 07:14


Nu är kyrkan bokad inför bröllopet. Det ska ske i Skellefteå Stadskyrka.




En mycket fin kyrka som ligger centralt.

 
Även fotografen är bokad och Toastmaster/Toastmadame är utsedda. 

Av Mona Nilsson - 16 september 2008 07:04



Anställd på deltid 50 %


Bor hemma hos sina föräldrar. Har kille, en katt och en hund. Hennes intressen är bland annat sport, inredning och att umgås med sina vänner.

Av Mona Nilsson - 15 september 2008 06:45



 Det har varit en lugn och rätt skojig dag på jobbet. Stannade kvar en halvtimme extra för att ta igen lite tid som jag haft ledigt. Vill helst inte förlora så mycket av min arbetstid så jag försöker jobba i kapp de timmarna.


Kram 

Av Mona Nilsson - 14 september 2008 06:44


Rosita och Bosse har varit här idag. De brukar träna i träningslokalen som finns alldeles utanför min lägenhet. Efter träningen for vi till Bosses lillebror och hälsade på. Givetvis blev det bröllopsprat. Det blev även en snabbvisit hot Bosses föräldrar.


Nu ska jag sova för i morgon blir det jobb igen.

Av Mona Nilsson - 13 september 2008 06:40


Har haft fruktansvärt ont i min högra axel idag så jag har varit hemma från jobbet. Försöker hålla mig på jobbet så mycket jag kan men när värken blir för svår går det inte att jobba. Tror inte mina arbetskamrater fattar hur ont jag har egentligen.


Irma och Yngve Jakobsson


----------------------------------------------------------------------------


Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards