Monas Blogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Mona Nilsson - 31 mars 2011 20:22


Det var mycket på jobbet även idag. Var helt slut när jag kom hem. Undrar hur jag ska orka i morgon.


Har just tagit mig ett härligt bad och nu ska jag slappa framgör tv:n ett tag innan jag går och lägger mig.


Hörde att min lilla Amanda varit sjuk idag. Hoppas hon blir bättre snart.

Av Mona Nilsson - 30 mars 2011 22:27


Inte hänt så mycket idag.

Direkt efter jobbet åkte jag till syrran Ester och var där ett par timmar. Sen for jag till Christer och hämtade min post...restskatt. Inte kul.

Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datorn, inte gjort något vettigt.

Av Mona Nilsson - 29 mars 2011 20:28


För en gång skull har jag faktiskt hunnit med ganska mycket under en ledig dag. Först for jag till Rosita för att tvätta några arbetskläder och medan tvätten var i gång åkte jag ner till stan. Där fixade jag ett kontrakt på en parkering och sen direkt till skatteverket och gjorde adressändringen.


När jag kom tillbaka till Rosita så var hon väldigt dålig så hon ringde hem sin gubbe från jobbet. Jag tog min tvätt och gick hem...vill verkligen inte bli magsjuk nu.


När jag kom hem hjälpte jag en tjej med Excel och direkt efter det hämtade vi bilen och körde den till nya parkeringen.


Nu känner jag mig lite trött så kommer nog snart att lägga mig...är ju inte van att få så här mycket gjort under en dag. :-)

Av Mona Nilsson - 24 mars 2011 19:36


Har varit hos Rosita idag och hjälpt henne lite, i synnerhet med lilla Felicia som är mormors lilla gullunge.



 

Av Mona Nilsson - 22 mars 2011 21:47


Det har inte hänt så mycket idag. Jobbade och for sen till Rosita en stund.

Såg för en stund sen att det har börjat snöa igen. Inte bra. Jag som såg fram emot våren. Nåja, den kommer väl så småningom.


Nu se jag fram emot två lediga dagar. Skönt.

Av Mona Nilsson - 21 mars 2011 20:19


Har börjat komma igång i lägenheten. Saknar fortfarande gardiner i vardagsrummet. Så här ser det i alla fall ut just nu.


     


En bra dag på jobbet...lagomt mycket folk. Blev tvungen att ringa efter vaktis för vi saknade varmvatten både i disken och köket. Johan kom och strax efter kom varmvattnet tillbaka.


Efter jobbet for jag till syrran Ester och spelade lite kort.

Av Mona Nilsson - 20 mars 2011 20:13


Berättade igår om att jag köpt bommor. Så här der de ut.


 

Ska köpa fler blommor senare igen.


For från Rosita ganska tidigt idag eftersom Christer med familj planerade att besöka mig. När de for fixade jag lite lunch och sen blev det en promenad till syrran, där jag fick kaffe och gofika.


Har fixa några flyttlådor men ännu är det mycket kvar. Börjar bli less. Ska försöka få ner dem i källaren så fort som möjligt så kan jag ta hand om dem vid ett senare tillfälle.


Har just tagit ett skönt bad och nu ska jag slappa och se en dvd-film.

Av Mona Nilsson - 19 mars 2011 19:08


Sitter hos Rosita eftersom det var meningen att jag skulle sitta barnvakt i kväll. Rosita blev väldigt illamående så det blev ingen barnvakt utan vi ska titta på några bra filmer istället.


Köpte två fina blommor på Maxi men kan tyvärr inte visa dem förrän jag kommer hem och kan ladda in bilderna till min dator. Har ju inte med mig kamerasladden för överföring till datorn.


Har busat en hel del med Felicia ikväll och vi hade väldigt kul tillsammans.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards