Monas Blogg

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Mona Nilsson - 19 december 2011 05:51


Det var inga problem att sova i natt och just nu känner jag inte av ryggen. Hoppas det fortsätter att kännas så här bra så jag kan skura golven i dag.


Ska till Skebo idag och prata om ny parkering. Vill ha en parkering med skärmtak för då slipper man det mesta av snön som kommer. I går när jag var ute en sväng var det nästa omöjligt att ta sig in på nuvarande parkering på grund av halkan. Däcken bara slirade och fast jag fick hjälp av en bussig granne så var det just och pass att jag lyckades ta mig in på min parkering.


Efter julhandlingen i dag ska Christer hjälpa mig att sätta upp granen och även ljusen till den. Resten kan jag göra själv efter jag tagit hand om all mat som ska inhandlas. Julklappsinköpen får vänta till onsdag eftermiddag. Det blir nog så jäktigt ändå i dag med handling och städning. Tur att jag i alla fall passade på att tvätta i tvättstugan i går morse.


Vi hörs!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards