Monas Blogg

Alla inlägg under april 2011

Av Mona Nilsson - 15 april 2011 10:43


Tog en heldag tillsammans med Rosita, Camilla och småkusinerna. Jag hade väldigt trevligt och passade på att filma och fotografera.



 

Felicia tycker att mormor är knäpp som inte fattar att hon vill ut och cykla. Ha, ha.

Av Mona Nilsson - 7 april 2011 20:11


Hat just varit ute och provkört min sons gamla volvo. Vi tog en tur för att kolla att allt fungerade inför besiktningen i morgon. Det var jättekul att få köra bil igen. Kommer visserligen inte att göra några längre körningar för det orkar jag inte men när vi ska hanlda och kanske fara och bada i sommar.

Av Mona Nilsson - 5 april 2011 20:43


Då har man kommit hem från Umeå.

Läkaren sa att mina utslag är en infektion och mest troligt med bakterier och svamp. Han tog prover som han ringer mig och berättar om senare. Fick två olika salvor som jag ska prova...hoppas de fungerar bättre än de som jag redan testat.



Efter läkarbesöket for vi till en vän som fyllde 70 år idag.


  70 åringen  Kjell-Ove och hans mor Majlis som bakat för dagen.


  Kjell-Oves granne och närmast kameran min syrra Ester. Kolla så mycket gosaker på bordet. Dessutom fanns det smörgåstårta och prinsesstårta.

Av Mona Nilsson - 5 april 2011 07:14


I dag ska jag till hud mottagningen i Umeå för att kolla upp mina utslag på höger arm och som jag haft sen i november i fjol. Hoppas jag får veta vad utslagen kommer i från. Syrran Ester följer med och det blir trevligt. Vi ska också besöka en vän som fyller 70 år i dag.

Berättar mer i kväll.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards