Monas Blogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Mona Nilsson - 7 februari 2012 22:32


Har varit hos Ester ikväll och även den andra syrran Gerd var där. Vi satt och pratade om vår uppväxt i Laisvall och vi tittade på gamla foton. Här är ett av dem. Förklaring ev bilden står ju redan så jag skriver inget speciellt om det.


 


Av Mona Nilsson - 4 februari 2012 08:56


När jag steg upp för en timme sen var det - 29.8 grader kallt. I dag vill man helst vara inne men ska tyvärr fara och handla olja till bilen. Ska sen köra förbi Rosita som ska följa med mig hem. Senare på kvällen ska vi fara hem till henne och då blir det att sova över.


Lilla Felicia har ju frågat efter mormor flera dagar nu så jag måste bara upp till henne. Hon blir nog glad när hon får väcka mig i morgon bitti.


På tal om väder så är det inte undra på att folk blir sjuk. Nu i vecka ligger det kring -30 grader och till veckan ska det bli plusgrader, i alla fall enligt den väderstation som jag följer. Ända sen början av året har jag dokumenterat vädret och det blir kul att kunna göra jämförelser senare.


Nu ska jag ha mg en varm kopp kaffe. Vi hörs!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards