Monas Blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Mona Nilsson - 29 juli 2012 06:45

I dag har vi regn men igår hade vi det underbart. Var ute på sjön praktiskt taget hela dagen. Jag och Rosita fick en hel del fisk men Christer hade inte lika tur. På kvällen grillade vi korv och tre av de fiskar vi fick. I dag bli det att fixa till i stugan och hem till Skellefteå.


Av Mona Nilsson - 28 juli 2012 07:24

Sitter i stugan och dricker kaffe. Rosita och Christer sover fortfarande. Ser ut att bli en fin dag. Igår åt vi nyfångad firre och tog oss en kvällsöl.


Av Mona Nilsson - 20 juli 2012 15:58


I förrgår när vi var på badstranden blev jag biten av något. I går var jag svullen under högra överarmen men i dag har svullnaden förflyttat sig neråt mot armbågen. Mycket underligt. Det värsta av allt är nog klådan.


Har haft en underbar första vecka på min semester. Det har varit varmt och skönt. Hoppas det fortsätter så.


I kväll ska jag sitta barnvakt hos mina tre busfrön Amanda, Anton och Elina. Ska även vara barnvakt i morgon kväll eftersom jag erbjöd mig så att Christer och Camilla kan gå ute och fira sin bröllopsdag. De ska nog mest troligt gå på bio och äta  något gott ute.

Av Mona Nilsson - 18 juli 2012 09:50

Soligt och varmt i dag. Mycket bra början på min semester.

App

Av Mona Nilsson - 6 juli 2012 07:33

Äntligen har appen kommit. Har sett fram emot det.

Av Mona Nilsson - 3 juli 2012 11:41


Ska strax cykla iväg till jobbet. Kan inte säga att jag är så pigg på att cykla eftersom jag får ont i höften. Ramlade för fyra veckor sen och känner fortfarande av höften. Hade hoppats att det skulle ha gåttt över vid det här laget.


I kväll blir det nog att jag åker ut till Christer i Norrlångträsk. Ska skjutsa dit Camilla som blev tvungen att åka in på akuten i natt. Hade tänkt att sova över till i morgon eftersom jag är ledig då men har fortfarande inte bestämt mig. Ska nämligen följa Rosita på lägenhetsvisning på förmiddagen i morgon.


Nu har jag åtta arbetsdagar kvar och sen blir det äntligen fyra veckors semester. Längtar så oerhört.

Av Mona Nilsson - 1 juli 2012 16:26


I dag har jag varit på stadsfesten tillsammans med Rosita, Bosse och Felicia. Åkte karusell med Felicia tre gånger och jag tror att hon hade riktigt skoj. Det hade i alla fall mormor men var ganska trött efter ett par timmar nere på stan.

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards