Monas Blogg

Alla inlägg under november 2013

Av Mona Nilsson - 17 november 2013 06:49


Steg upp tidigt i dag för att köra sonen till jobbet.


Har inte kommit igång med dagens träning ännu och tänker vänta tills jag hämtat Christer på jobbet. Medan jag väntar gör jag lite hushållsarbete som diskning och lägga undan gårdagens tvätt som nu är torr.


I veckan har jag börjat komma igång med träningen här hemma. Försöker gå på bandet både morgon och kväll. Får en kick av att gå på morgonen innan jobbet börjar. Hoppas bara att jag kan fortsätta som jag gjort den här veckan.

Har satt in två nya länkar till personer som verkligen sporrat mig till att träna: Simon Kachoa och Emma Eklund.

Längtar tills de nya avsnitten av "Biggest Loser Sverige" börjar. Blir alltid så peppad när jag ser dessa avsnitt. och deltagarna i serien gör ett superjobb.


Vi hörs!


Av Mona Nilsson - 10 november 2013 18:46

Har haft en skojig dag tillsammans med familjen.  Alla barnbarnen var med och vi åkte pulka och blev lite blöta.


Rosita och Bosse


     

Camilla, Felicia och Christer    

Av Mona Nilsson - 9 november 2013 19:14

I dag slog jag mitt promenadrekord. Promenerade 1 mil. Det gick inte fort eftersom barnbarnen följde med. Pappa Christer följde också med. Roligt var det i alla fall. Hoppas på fler likadana promenader.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards