Monas Blogg

Alla inlägg under februari 2014

Av Mona Nilsson - 13 februari 2014 08:12

Sitter just nu hemma his Rosita även om hon och Felicia sover. Det går inte att vara hemma just nu.

För några dagar sen var Swooch hemma hos mig och spolade avloppen. I går morse fick jag en vattenläcka och det rann vatten ut på köksgolvet. Tur att jag var ledig igår. Slängde mig på telefonen och ringde vaktis som snabbt såg till att allt vatten försvann. Nu har jag en avfuktare i köket för att inte få vattenskada. Sov hos Rosita i natt. For hem en kort stund för att träna, duscha och äta frukost och nu sitter jag åter hos Rosita och väntar på att bussen ska fara.

Avfuktaren ska tydligen vara i gång en vecka så Rosita får nattbesök ett tag till.

Nu hör jag att de vaknar.

Av Mona Nilsson - 1 februari 2014 08:10

Har varit dålig på att skriva sista tiden men ska försöka skärpa mig.

Jag, Rosita och Christer har börjat träna på Fitness24Seven och det är jättekul. Jag och Rosita ska iväg även i dag. Var meningen att vi skulle dit igår kväll men jag mådde inte så bra. Ser fram emot träningen idag.


Fyllde år för ett par dagar sen och det var fullt hus här hemma även om jag inte fyllde jämna år. Tyvärr blev det en massa fika och det är ju inte bra för min vikt.


Sitter nu och väntar på att Christer ska ringa för att få hämtning på jobbet. Brukar köra honom ibland när han jobbar helger. Är ju ändå uppe i ottan jämt så det spelar ju ingen roll. I dag är det tyvärr snörök här och jag gillar inte att köra då eftersom det blir sämre sikt och har svärt för att se trottoarkanterna. Blir till att köra försiktigt. Tur att det är så lite trafik på morgonen i alla fall.


Nu ska jag se om jag hinner dricka en kopp kaffe innan Christer ringer.   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards