Monas Blogg

Alla inlägg den 8 april 2023

Av Mona Nilsson - 8 april 2023 19:20

Dröm 1, 8/8-93: Hindret.

 

Kommer in i ett klassrum. Framför mig är en lång rad med fönster, var av ett var öppet. Går fram mot fönstret men en bit före jag kommer fram så är det stopp. Det är som om det fanns en osynlig mur framför mig, Försöker gång på gång att komma fram till fönstret men muren hindrar mig.

 

Min egen tolkning: Vill gå framåt i livet men vet inte hur. (Kan nämna att jag blev änka endast 6 månader tidigare).

 

 

Dröm 2, Samma natt: Mannen med yxan.

 

Är i en restaurang och ska till att torka av två bord som står lite avsides. Ser att det svävar en yxa ovanför det ena bordet. Jag blir rädd. Säger till yxan att jag bara ska torka av bordet. Yxan står då helt  stilla. När jag torkat av bordet går jag därifrån. Vänder mig sen om och ser en ung mörk man stå vid bordet. Han ler mot mig och blinkar med ena ögat.

 

Den som vill bidra med egna tolkningar av dessa drömmar kan göra det i gästboken. Glöm i så fall inte bort att skriva vilken dröm du tolkar.

Nästa lördag återkommer jag med fler av mina egna drömmar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards