Monas Blogg

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Mona Nilsson - 12 april 2012 15:59


Är helt slut och har värk. All min energi går åt att klara av jobbet men när jag åker hem har jag värk från ländryggen och hela vägen ner i benen. Till råga så håller jag på att flytta och är helt beroende av hjälp.


Dessutom ringde Han mig och ville ha bilskjuts men jag sa att jag inte orkade. Han sa att då skulle jag ju inte heller orka flytta lite i kväll. Jag svarade att jag inte hade något val. Han blev sur och la på luren.


Eftersom min vårdepresion har börjat så gråter jag för det minsta lilla och det gjorde jag givetvis då också. Kanske var det en dålig idé att flytta just nu när jag vet hur jobbig våren är för mig. Började med min medicin igår men det dröjer nog än några dagar innan jag känner av något resultat. Får väl försöka stå ut så gott jag kan.

Tur i alla fall att jag slipper jobba på lördag...det har jag aldrig orkat. Ska vara glad om jag orkar arbetspasset i morgon.


Känner inte för att laga någon vettig middag så det blir nudlar med stekt kassler. Helst av allt skulle jag inte vilja ha middag över huvudtaget men ska jag flytta lite i kväll så måste jag få i mig något.


Hoppas jag får sova ordentligt i natt. Senaste tiden har jag sovit mellan 3-4 timmar per natt och det gör ju inte humöret bättre. Kroppen är väldigt trött just nu.  Har till och med svårt att böja mig ner för att ta av mig skorna när jag kommer hem från jobbet.


Nu ska jag sluta klaga och fortsätta med maten.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards