Monas Blogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Mona Nilsson - 18 mars 2011 21:42


En hemsk dag på jobbet med orehört mycket folk. Jobbade  dessutom igen en halvtimme för en annan dag.


Fick remissen från hudmottagningen i Umeå i dag. Ska dit i början av april. Typiskt. Har haft utslag på höger arm ända sen november men nu när jag äntligen ska få komma till hud så försvinner de. Nåja, får väl avvakta och se hur det går.


Av Mona Nilsson - 17 mars 2011 22:22


Det var ganska lugnt på jobbet idag, vilket är lite ovanligt för att vara en torsdag.

Direkt efter jobbet åkte jag upp till Rosita. Lekte lite med Felicia och for hem vid halv sju.

Som vanligt på torsdagar så såg jag Lyxfällan. Blir alltid så inspirerad av det programmet.

Nu ska jag få mig en natts sömn inann det blir dax för jobb igen.

Natti, natti.

Av Mona Nilsson - 16 mars 2011 18:39


Nu har även min dotter Rosita börjat blogga och det får mig att inse att jag inte bloggat sen i början av januari.


Har i alla fall varit hemma från jobbet i dag på grund av illamående och krasslig mage. Ska fara till jobbet i morgon eftersom jag börjar känna mig bättre nu.


Christer var här en stund och hjälpte mig att sätta upp några tavlor. Jo det var ju så sant...glömt berätta att jag äntligen fått mig eget boende. Flyttade in den första mars och det känns helt underbart. Lite tomt ibland men det är ju begripligt. Är ju van att alltid ha folk runt omkring mig.


Nu ska jag tappa upp ett varmt bad och sen blir det att slappa framför tv:n innan det blir dax att sova.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards