Monas Blogg

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Mona Nilsson - 2 oktober 2009 19:51


Något konstigt hände mig på jobbet i dag.


Jag försvann för några sekunder. Måste nog förklara mig lite. Ibland när jag mediterar så brukar jag försvinna korta stunder...det vill säga att jag är så  avslappnad att jag försvinner bort...upptäcker det först när blir medveten igen...himla svårt att förklara detta. Nåja, i alla fall så hände just detta när jag var på jobbet i dag. Stod och diskade och plötsligt upptäckte jag att jag varit borta några sekunder. Mycket märkligt...jag jobbade ju och var verkligen inte avslappnad som när jag mediterar. En kort stund efter det att jag "vaknade" igen så känder det som om jag skulle svimma och jag blev alldeles skakis i några sekunder innan allt försvann och jag var som vanligt igen.


Berättade aldrig för mina arbetskamrater eftersom jag var rädd att de inte skulle tro mig.


Vad hände egentligen och var försvann jag? Verkligen mycket underligt.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards